رونمایی از تویوتا مارک X جدید در ژاپن
در هم

تویوتا خیلی بی سرو صدا از فیس لیفت خودروی مارک X در ژاپن پرده برداری کرد. اتومبیلی که نسل دوم آن از سال 2009 و در بازارهای ژاپن عرضه می شود.

این مدل چهره ای تهاجمی شامل یک جلوپنجره مشبک و برجسته در میان چراغ های LED خود دارد. در عقب خودرو گلگیرهای برجسته، چراغ های عقب که مانند یک کمربند پشت خودرو را پوشانده‌اند و یک اسپویلر نیز به چشم می خورد.
 

به طور کلی خودرو 4750 میلیمتر طول و 1795 میلی متر عرض و 1435 میلی متر ارتفاع دارد و فاصله بین محورها عقب و جلو نیز 2850 میلی متر است.



 

مدل پایه از امکانات زیادی بهره نمی برد ولی مدل های فول تر مانند مارک X پریمیوم و اسپورت 350S دارای موارد استانداردی از قبیل صندلی های چرم، گرم کن صندلی و فولاد ضد زنگ درون درب‌های خودرو هستند. مشتری هم چنان می تواند مواردی مانند سیستم اطلاع رسانی وضع آب و هوا همراه با یک رهیاب ماهواره ای، یک رادیو تلویزیون و 12 اسپیکر را سفارش دهد.



برای زیر کاپوت نیز دو گزینه وجود دارد. یک موتور 2.5 لیتری V6 با 203 اسب بخار و 243 نیوتن متر گشتاور و یک موتور یه حجم 3.5 لیتر V6 که 314 اسب بخار و 380 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نیروی هر دو موتور توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود. اما امکان انتخاب یک مدل AWD و چهارچرخ متحرک نیز وجود دارد.
قیمت این خودرو که در خارج از ژاپن به سختی یافت می شود، از 2,440,000 ین معادل 30,929 دلار شروع می شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهدا و آدرس sajediandzahmatkesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1